dc.contributor.author | Gabrielsen, Egil | |
dc.date.accessioned | 2011-01-17T10:36:54Z | |
dc.date.available | 2011-01-17T10:36:54Z | |
dc.date.issued | 2005-05 | |
dc.identifier.citation | Samfunnsspeilet, Årg. 19, nr 2 (2005) | en_US |
dc.identifier.issn | 0809-4713 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/179174 | |
dc.description | Artiklene i Samfunnsspeilet er tilgjengelige fra SSBs nettsider: http://www.ssb.no/ssp/ | en_US |
dc.description.abstract | Å lese godt er viktig, ikke minst når en blir stilt overfor krav om omstilling. Men hvordan kan vi bestemme hva som er "godt nok"? Metodene er ulike og spør en folk flest hvor godt de leser, vil mange overvurdere sin egen kompetanse. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Statistisk sentralbyrå | en_US |
dc.subject | Leseferdigheter | en_US |
dc.title | Hvor godt må vi kunne lese for å fungere i dagens samfunn? | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.source.pagenumber | 45-49 | en_US |