dc.contributor.author | Gunnes, Trude | |
dc.coverage.spatial | Norway | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2017-12-14T12:45:47Z | |
dc.date.available | 2017-12-14T12:45:47Z | |
dc.date.issued | 2017-11-30 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-537-9635-2 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2471822 | |
dc.description.abstract | Siden 1998, da modellen LÆRERMOD ble etablert, har Statistisk sentralbyrå (SSB) regelmessig publisert framskrivinger av tilbud og etterspørsel for ulike typer lærere. I dette notatet går vi gjennom tallgrunnlaget og resultatene i de tidligere beregningene. I tillegg sammenstiller vi tidligere framskrivinger med statistikk for årene som sammenfaller med tidligere framskrivingsperioder. | nb_NO |
dc.description.sponsorship | Kunnskapsdepartementet | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Statistisk sentralbyrå | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Notater / Documents;2017/42 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Utdanning | nb_NO |
dc.subject | Modeller | nb_NO |
dc.subject | LÆRERMOD | nb_NO |
dc.title | Gjennomgang av tidligere LÆRERMOD-framskrivinger | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Matematikk og Naturvitenskap: 400::Matematikk: 410::Statistikk: 412 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 28 | nb_NO |