Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGunnes, Trude
dc.coverage.spatialNorwaynb_NO
dc.date.accessioned2017-12-14T12:45:47Z
dc.date.available2017-12-14T12:45:47Z
dc.date.issued2017-11-30
dc.identifier.isbn978-82-537-9635-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2471822
dc.description.abstractSiden 1998, da modellen LÆRERMOD ble etablert, har Statistisk sentralbyrå (SSB) regelmessig publisert framskrivinger av tilbud og etterspørsel for ulike typer lærere. I dette notatet går vi gjennom tallgrunnlaget og resultatene i de tidligere beregningene. I tillegg sammenstiller vi tidligere framskrivinger med statistikk for årene som sammenfaller med tidligere framskrivingsperioder.nb_NO
dc.description.sponsorshipKunnskapsdepartementetnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherStatistisk sentralbyrånb_NO
dc.relation.ispartofseriesNotater / Documents;2017/42
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectUtdanningnb_NO
dc.subjectModellernb_NO
dc.subjectLÆRERMODnb_NO
dc.titleGjennomgang av tidligere LÆRERMOD-framskrivingernb_NO
dc.typeWorking papernb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Matematikk og Naturvitenskap: 400::Matematikk: 410::Statistikk: 412nb_NO
dc.source.pagenumber28nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal