dc.contributor.author | Kirkebøen, Lars Johannessen | |
dc.contributor.author | Kotsadam, Andreas | |
dc.contributor.author | Raaum, Oddbjørn | |
dc.contributor.author | Andresen, Silje | |
dc.contributor.author | Rogstad, Jon | |
dc.date.accessioned | 2018-02-27T14:42:06Z | |
dc.date.available | 2018-02-27T14:42:06Z | |
dc.date.issued | 2017-12-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-537-9643-7 | |
dc.identifier.issn | 0806-2056 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2487483 | |
dc.description.abstract | Høsten 2012 bevilget Stortinget 1,5 milliarder kroner over fire år til 600 nye lærerstillinger på ungdomstrinnet. Denne rapporten studerer effekter på ressursbruk, læringsutbytte og læringsmiljø, samt gir en beskrivelse av hvordan tiltaket er gjennomført og oppleves av involverte rektorer, lærere og elever. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Statistisk sentralbyrå | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Rapporter;2017/39 | |
dc.subject | Grunnskoler | nb_NO |
dc.subject | Utdanning | nb_NO |
dc.title | Effekter av satsing på økt lærertetthet | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 68 s. | nb_NO |