Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRønning, Elisabeth
dc.date.accessioned2011-10-05T09:26:12Z
dc.date.available2011-10-05T09:26:12Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationSamfunnsspeilet, Årg. 25, nr 4 (2011)en_US
dc.identifier.issn0809-4713
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/179789
dc.descriptionArtiklene i Samfunnsspeilet er tilgjengelige fra SSBs nettsider: http://www.ssb.no/ssp/en_US
dc.description.abstractHvor godt forstår vi hva vi leser, og hvor god er tallforståelsen vår? Hvordan bruker vi ferdigheter og kunnskap til å løse problemer? Den internasjonale undersøkelsen om lese- og tallforståelse (PIAAC) skal nå i gang med å kartlegge – og gi oss svar på dette. Norge har i tidligere undersøkelser vært blant de beste i lesing sammenliknet med andre land. Nå skal vi finne ut hvordan situasjonen er i dag.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherStatistisk sentralbyråen_US
dc.titleHvordan lærer voksne? : den internasjonale undersøkelsen om lese- og tallforståelse (PIAAC)en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.source.pagenumber41-43en_US
dc.source.volume25en_US
dc.source.journalSamfunnsspeileten_US
dc.source.issue4en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel