Show simple item record

dc.contributor.authorGunnes, Trude
dc.contributor.authorKnudsen, Pål
dc.date.accessioned2024-06-04T09:21:27Z
dc.date.available2024-06-04T09:21:27Z
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.isbn978-82-587-1989-9
dc.identifier.issn2535-7271
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3132458
dc.description.abstractDette notatet belyser nye LÆRERMOD i form av forutsetninger, likninger og implementering. LÆRERMOD er en framskrivingsmodell som beregner årlig (fram mot 2060) tilbud og etterspørsel for syv grupper av lærerutdanninger.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherStatistisk sentralbyråen_US
dc.relation.ispartofseriesNotater;2024/26
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.titleLÆRERMOD 2.0. Teknisk dokumentasjonen_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.rights.holder© Statistisk sentralbyråen_US
dc.source.pagenumber53en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal