LÆRERMOD 2.0. Teknisk dokumentasjon
dc.contributor.author | Gunnes, Trude | |
dc.contributor.author | Knudsen, Pål | |
dc.date.accessioned | 2024-06-04T09:21:27Z | |
dc.date.available | 2024-06-04T09:21:27Z | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-587-1989-9 | |
dc.identifier.issn | 2535-7271 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3132458 | |
dc.description.abstract | Dette notatet belyser nye LÆRERMOD i form av forutsetninger, likninger og implementering. LÆRERMOD er en framskrivingsmodell som beregner årlig (fram mot 2060) tilbud og etterspørsel for syv grupper av lærerutdanninger. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Statistisk sentralbyrå | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Notater;2024/26 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no | * |
dc.title | LÆRERMOD 2.0. Teknisk dokumentasjon | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.rights.holder | © Statistisk sentralbyrå | en_US |
dc.source.pagenumber | 53 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Notater / Documents [329]