dc.contributor.author | Zachrisen, Oda Opdal | |
dc.contributor.author | Steffensen, Kjartan | |
dc.coverage.spatial | Norway | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2017-10-18T13:22:26Z | |
dc.date.available | 2017-10-18T13:22:26Z | |
dc.date.issued | 2016-12-08 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-537-9441-9 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2460886 | |
dc.description.abstract | Formålet med dette notatet er å beskrive hva en skole- og kommunebidragsindikator er og hvordan skoler og kommuner kan tolke dem. I første del forklarer vi hva en skole- og kommunebidragsindikator er og hvorfor de kan være nyttige. I andre del presenterer vi eksempler på skole- og kommunebidrag og en veiledning til hvordan disse kan tolkes. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Statistisk sentralbyrå | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Notater / Documents;2016/35 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Indikatorer | nb_NO |
dc.subject | Dokumentasjon | nb_NO |
dc.subject | Grunnskolen | nb_NO |
dc.title | Dokumentasjonsnotat om skole- og kommunebidragsindikatorer i grunnskolen | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Matematikk og Naturvitenskap: 400::Matematikk: 410::Statistikk: 412 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 20 | nb_NO |