Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFiva, Jon Hernes
dc.contributor.authorHægeland, Torbjørn
dc.date.accessioned2011-01-11T10:07:49Z
dc.date.available2011-01-11T10:07:49Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.isbn978-82-537-7368-1
dc.identifier.issn0806-2056
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/181031
dc.descriptionVed bruk av materiale fra denne publikasjonen, skal Statistisk sentralbyrå oppgis som kilde.en_US
dc.description.abstractFormålet med denne rapporten er å drøfte ulike resultatindikatorer for høyere utdanningsinstitusjoner i Norge, som kan beregnes ut fra data som er tilgjengelige på institusjonsnivå. Spørsmålet er hvorvidt disse resultatindikatorene – eller mer presist forskjeller i resultatindikatorer mellom utdanningsinstitusjoner – sier noe om faktiske forskjeller mellom institusjonene i forhold til i hvilken grad de bidrar til studentenes læringsutbytte.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherStatistisk sentralbyråen_US
dc.relation.ispartofseriesRapporter;2008/16
dc.subjectHøgskoleren_US
dc.subjectUniversiteteren_US
dc.subjectUtdanningen_US
dc.subjectResultatmålingeren_US
dc.subjectArbeidsmarkeden_US
dc.titleResultatindikatorer i høyere utdanning : studiepoeng, grader på normert tid og arbeidsmarkedsutfallen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber43 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel