dc.contributor.author | Rønning, Marte | |
dc.contributor.author | Huitfeldt, Ingrid | |
dc.contributor.author | Kirkebøen, Lars Johannessen | |
dc.date.accessioned | 2017-05-23T12:12:31Z | |
dc.date.available | 2017-05-23T12:12:31Z | |
dc.date.issued | 2016-03-01 | |
dc.identifier.issn | 0806-2056 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2443322 | |
dc.description.abstract | Det er ingen tegn til at intensivopplæringen har hatt noen generell effekt på elevenes resultater. I Stavanger er det imidlertid tegn til at deltakerne i større grad enn lignende elever fullfører Vg1 og fortsetter til Vg2. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Statistisk sentralbyrå | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Rapporter;2016/08 | |
dc.subject | Videregående utdanning | nb_NO |
dc.title | Effektevaluering av intensivopplæringen i overgangsprosjektet, Ny Giv : Andre delrapport | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 59 s. | nb_NO |