Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRønning, Marte
dc.contributor.authorHuitfeldt, Ingrid
dc.contributor.authorKirkebøen, Lars Johannessen
dc.date.accessioned2017-05-23T12:12:31Z
dc.date.available2017-05-23T12:12:31Z
dc.date.issued2016-03-01
dc.identifier.issn0806-2056
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2443322
dc.description.abstractDet er ingen tegn til at intensivopplæringen har hatt noen generell effekt på elevenes resultater. I Stavanger er det imidlertid tegn til at deltakerne i større grad enn lignende elever fullfører Vg1 og fortsetter til Vg2.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherStatistisk sentralbyrånb_NO
dc.relation.ispartofseriesRapporter;2016/08
dc.subjectVideregående utdanningnb_NO
dc.titleEffektevaluering av intensivopplæringen i overgangsprosjektet, Ny Giv : Andre delrapportnb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281nb_NO
dc.source.pagenumber59 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel