Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjørkeng, Birgit
dc.date.accessioned2017-06-08T09:13:27Z
dc.date.available2017-06-08T09:13:27Z
dc.date.issued2016-01-12
dc.identifier.isbn978-82-537-9277-4
dc.identifier.issn0806-2056
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2445403
dc.description.abstractNesten 70 prosent av de sysselsatte har en jobb som i stor grad krever at de lærer seg nye ting. Det er oftest høyt utdannede og ledere som deltar i jobbrelatert ikke-formell utdanning. Denne rapporten presenterer deskriptiv statistikk fra Lærevilkårsmonitoren i perioden 2008 til 2015 og handler om voksnes deltakelse i formell utdanning, ikke-formell opplæring og uformell læring i arbeidslivet. Den er en årlig tilleggsundersøkelse til Arbeidskraftundersøkelsen (AKU) i første kvartal. Formålet med Lærevilkårsmonitoren er å undersøke forhold som påvirker voksnes muligheter for læring. Spørsmålene i Lærevilkårsmonitoren omhandler blant annet deltakelse i formell utdanning og ikke-formell opplæring siste 12 måneder.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherStatistisk sentralbyrånb_NO
dc.relation.ispartofseriesRapporter;2016/01
dc.subjectVoksenopplæringnb_NO
dc.titleLivslang læring 2008-2015 : Resultater fra Lærevilkårsmonitorennb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281nb_NO
dc.source.pagenumber39 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel