Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKirkebøen, Lars Johannessen
dc.contributor.authorKotsadam, Andreas
dc.contributor.authorRaaum, Oddbjørn
dc.contributor.authorAndresen, Silje
dc.contributor.authorRogstad, Jon
dc.date.accessioned2018-02-27T14:42:06Z
dc.date.available2018-02-27T14:42:06Z
dc.date.issued2017-12-12
dc.identifier.isbn978-82-537-9643-7
dc.identifier.issn0806-2056
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2487483
dc.description.abstractHøsten 2012 bevilget Stortinget 1,5 milliarder kroner over fire år til 600 nye lærerstillinger på ungdomstrinnet. Denne rapporten studerer effekter på ressursbruk, læringsutbytte og læringsmiljø, samt gir en beskrivelse av hvordan tiltaket er gjennomført og oppleves av involverte rektorer, lærere og elever.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherStatistisk sentralbyrånb_NO
dc.relation.ispartofseriesRapporter;2017/39
dc.subjectGrunnskolernb_NO
dc.subjectUtdanningnb_NO
dc.titleEffekter av satsing på økt lærertetthetnb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281nb_NO
dc.source.pagenumber68 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel