Show simple item record

dc.contributor.authorBjørnset, Mathilde
dc.contributor.authorGunnes, Trude
dc.contributor.authorKindt, Marianne Takvam
dc.contributor.authorKirkebøen, Lars Johannessen
dc.contributor.authorLindenskov, Lena
dc.contributor.authorRogstad, Jon
dc.contributor.authorRønning, Marte
dc.date.accessioned2020-02-18T10:33:58Z
dc.date.available2020-02-18T10:33:58Z
dc.date.issued2020-02-11
dc.identifier.isbn978-82-587-1069-8
dc.identifier.issn0806-2056
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2642229
dc.description.abstractFormålet med denne rapporten er å beskrive og evaluere et tiltak gjennomført i Oslo-skolen. Tiltaket var rettet mot elever med svake matematikkferdigheter på 8. trinn og 1. trinn på videregående (Vg1).en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherStatistisk sentralbyråen_US
dc.relation.ispartofseriesRapporter;2020/7
dc.subjectGrunnskoleren_US
dc.subjectVideregående utdanningen_US
dc.titleMålrettet og tilrettelagt matematikkundervisning for elever som presterer svakt i matematikk : Resultater fra et randomisert kontrollert forsøk på 8. trinn og videregående skole i Osloen_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber80 s.en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record