Målrettet og tilrettelagt matematikkundervisning for elever som presterer svakt i matematikk : Resultater fra et randomisert kontrollert forsøk på 8. trinn og videregående skole i Oslo
dc.contributor.author | Bjørnset, Mathilde | |
dc.contributor.author | Gunnes, Trude | |
dc.contributor.author | Kindt, Marianne Takvam | |
dc.contributor.author | Kirkebøen, Lars Johannessen | |
dc.contributor.author | Lindenskov, Lena | |
dc.contributor.author | Rogstad, Jon | |
dc.contributor.author | Rønning, Marte | |
dc.date.accessioned | 2020-02-18T10:33:58Z | |
dc.date.available | 2020-02-18T10:33:58Z | |
dc.date.issued | 2020-02-11 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-587-1069-8 | |
dc.identifier.issn | 0806-2056 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2642229 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne rapporten er å beskrive og evaluere et tiltak gjennomført i Oslo-skolen. Tiltaket var rettet mot elever med svake matematikkferdigheter på 8. trinn og 1. trinn på videregående (Vg1). | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Statistisk sentralbyrå | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Rapporter;2020/7 | |
dc.subject | Grunnskoler | en_US |
dc.subject | Videregående utdanning | en_US |
dc.title | Målrettet og tilrettelagt matematikkundervisning for elever som presterer svakt i matematikk : Resultater fra et randomisert kontrollert forsøk på 8. trinn og videregående skole i Oslo | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.source.pagenumber | 80 s. | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Rapporter / Reports (SSB) [1690]