Innføring av aldersspesifikasjon i utdanningsmodellen: Innledende analyse av hvordan et utdanningsvalg avhenger av alder og tidligere utdanning
dc.contributor.author | Hernæs, Erik | |
dc.date.accessioned | 2020-05-19T13:51:41Z | |
dc.date.available | 2020-05-19T13:51:41Z | |
dc.date.issued | 1979-11-09 | |
dc.identifier.isbn | 82-537-1057-7 | |
dc.identifier.issn | 0332-8422 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2655025 | |
dc.description.abstract | Denne analysen er utført i samband med videreutviklingen av Byråets utdanningsmodell. Den nåværende utgaven av modellen er beskrevet i serien Samfunnsøkonomiske studier, nr. 40. I den neste utgaven vil det bli tatt sikte på å spesifisere utdanning og alder mer detaljert. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Statistisk sentralbyrå | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Rapporter;1979/25 | |
dc.subject | Utdanning | en_US |
dc.subject | Alder | en_US |
dc.title | Innføring av aldersspesifikasjon i utdanningsmodellen: Innledende analyse av hvordan et utdanningsvalg avhenger av alder og tidligere utdanning | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.source.pagenumber | 37 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Rapporter / Reports (SSB) [1689]